تزریق ژل به واژن در شهر ری

تزریق ژل به واژن

آنچه می خوانید...

تزریق ژل به واژن یک روش نسبتا شناخته شده در حوزه زیبایی زنان است که به منظور افزایش حجم و جوانسازی لابیاها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش به وسیلهٔ تزریق ژل‌هایی که معمولا بر پایه اسید هیالورونیک یا ژل‌های محلول پلی‌پروپیلن است، انجام می‌شود. به طور کلی، هدف از تزریق ژل به لابیا ها، حجم دهی و بهبود شکل و فرم ظاهری واژن و جوانسازی آن است. در این مقاله هر آنچه لازم است درباره تزریق ژل به تناحیه تناسلی بدانید را توضیح داده ایم.

  • تزریق ژل به بیکینی چگونه انجام میشود؟
  • آیا همه میتوانند این اقدام را انجام دهند؟

با ما همراه باشید…

تزریق ژل به واژن چگونه انجام می‌شود؟

قبل از هر چیز باید بدانید که تزریق ژل به واژن حتما باید توسط متخصص زنان که در زمینه جراحی های زیبایی زنان از مهارت و تجربه برخوردار است، انجام شود. این اقدام به صورت سرپایی و در مطب یا کلینیک قابل انجام است. برای تزریق ژل به واژن نیازی به بیهوشی نبوده و از بیحسی موضعی استفاده میشود. بنابراین زیباجویان در طول فرآیند تزریق، هیچ دردی احساس نخواهند کرد. ابتدا منطقه مورد نظر به‌طور کامل تمیز شده و ضدعفونی می‌شود. سپس، پزشک با استفاده از سوزن‌های نازک ورودی، ژل را به دقت در نقاط استراتژیک و مورد نیاز در لابیاها یا بافت‌های واژن تزریق می‌کند. این تزریق‌ها معمولاً تحت تزریق موضعی با مواد مخصوص انجام می‌شوند تا بهبودی موردنظر را با حداقل ناراحتی برای بیمار به ارمغان آورند. پس از انجام تزریق، ممکن است پزشک توصیه‌های خاصی در مورد مراقبت‌های پساعملی و رفتارهایی که باید پیروی شود، ارائه دهد تا به نتایج مطلوب دست یابید.

کاربرد ها و مزایای تزریق ژل به ناحیه تناسلی

با توجه به اینکه تزریق ژل به ناحیه تناسلی (بیکینی) به منظور زیبا و جوانسازی واژن انجام میشود، میتوان گفت که مهم ترین کاربرد و مزیت آن بهبود احساس فرد نسبت به زیبایی بدن و افزایش کیفیت رابطه جنسی است.

از جمله مزایای تزریق ژل به واژن باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • جوانسازی و بازسازی بافت های تحلیل رفته و ضعیف شده ناحیه تناسلی
  • رفع چین و چروک ها
  • روشن سازی پوست ناحیه تناسلی
  • اصلاح فرم و قرینه سازی لابیا ها
  • افزایش حجم و زیباتر شدن واژن

آیا تزریق ژل به واژن عوارض دارد؟

عوارضی که برای تزریق ژل به واژن مطرح میشود، در واقع عارضه های طبیعی و نرمال بعد از تزریق هستند؛ و در فاصله چند روز برطرف خواهد شد. این عوارض شامل موارد زیر است:

  • التهاب و قرمزی
  • احساس درد و سوزش در محل تزریق
  • سفت شدن بافت لابیاها در نقاطی که ژل تزریق شده

همانطور که گفته شد این عوارض تا چند روز پس از تزریق برطرف میشوند. عوارض جدی تری که ممکن است رخ دهد، بروز عفونت، خونریزی یا درد شدید و ادامه دار است. علت بروز این عوارض، ممکن است عدم استفاده از ژل های با کیفیت و معتبر و یا عدم آگاهی کافی بیمار از مراقبت ها و ملاحظات بعد از تزریق باشد. به همین دلیل ضرورت دارد که برای انجام تزریق ژل به واژن حتما به متخصص زنان که تجربه کافی در زمینه جراحی های زیبایی زنان را دارد مراجعه کنید.

بهترین متخصص زنان و زایمان در شهر ری

کاندیدای مناسب برای تزریق ژل به واژن

بانوانی که با شرایط ذکر شده در ادامه مواجه هستند، میتوانند کاندید مناسبی برای تزریق ژل به ناحیه تناسلی باشند:

  • افرادی که به دلیل بالارفتن سن و یا تجربه زایمان دچار چین و چروک و دفورمیتی واژن شده اند.
  • افرادی که به طور ژنتیکی دچار عدم تقارن چشمگیر لابیا ماژور ها هستند.
  • افرادی که به طور ژنتیکی و یا در اثر تغییرات وزنی لابیاهای ظریف و کم حجم دارند.

به خاطر داشته باشید که اگر خواستار انجام این تکنیک زیبایی هستید، حتما باید با پزشک مشورت کرده و شرایط جسمی خود را به طور کامل شرح دهید. تایید نهایی اینکه میتوانید این عمل را انجام دهید یانه، بستگی به تشخیص پزشک دارد.

دکتر زهرا ستوده

جراح و متخصص زنان و زایمان و جراحی زیبایی زنان و ناباروری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + پانزده =